31 Oct 2023
5'01"
Face-to-Face Survey
Türkçe
Tags

Ekim'23 Barometresi - 146

Türkiye Toplumunun Sporla İlişkisi ve Spor Sponsorluğu Algısı

Login
Subscribers
ÖZET

Toplumun sporla ilişkisi ve spor sponsorluğu algısını inceledik:

  • Kültür ve spor faaliyetlerine sponsor olmak/desteklemek firmalara prestij kazandırır.
  • Sponsorluk sporun ruhunu bozuyor.
  • Alışveriş yaparken tuttuğum takımı destekleyen/sponsor olan markaların ürünlerini tercih ederim.
  • Beğendiğim sporcuların reklamında oynadığı ürünleri satın almayı tercih ederim.
  • Olimpiyatları mutlaka takip ederim.
  • Kadın voleybol takımımızın dünya şampiyonu olmasından gurur duydum.

ÖNE ÇIKANLAR
Social Reactions Towards the Arrest of Ekrem İmamoğlu NEW

In addition to the KONDA March'25 Barometer survey, this content includes the public version of the...

Social Reactions to...
Daha Fazla
Women's Labor Force Participation NEW

The section explores women's participation in the labor force in Turkey, analyzing the factors influ...

January'25 Barometer...
Daha Fazla
Konda Inflation Expectation Survey NEW

The section presents the January 2025 results of the KONDA Inflation Expectations Survey, examining...

January'25 Barometer...
Daha Fazla

Yıldız Mah. Şair Naifi Sok. No: 2 Beşiktaş / İstanbul
[email protected]
+90 212 275 1766

KONDA Newsletter

Subscribe to our newsletter to be informed about the latest developments.

iyzico