ÖZET

"Medya algısı ve tüketimi" temasıyla çıkan rapor daha önceki araştırmalarımızda da sıkça ele aldığımız toplumun haber takibinden sosyal medya kullanım alışkanlıklarına, yalan haber algısından haberin doğruluğunu teyit etme yöntemlerine kadar farklı konularını irdeliyor.

KONDA Araştırma 2010 yılından beri her ay düzenli olarak BAROMETRE adı altında siyasal ve toplumsal araştırmalar serisi gerçekleştirmektedir. Her BAROMETRE araştırmasında düzenli olarak sorduğumuz demografik özellikler, siyasi tercihler ve ekonomik beklentilere dair standart soruların yanı sıra o sırada kamuoyu gündeminde yer alan konulara toplumun bakışı ve farklı alanlarda algı ve beklentilerini ölçmek amacıyla sorular da sorulmaktadır. Barometre araştırma serisinin 130'uncusu olan rapora esas olan araştırma 9-10 Nisan 2022 tarihlerinde 31 ilin merkez dahil 114 ilçesine bağlı 190 mahalle ve köyünde 3599 kişiyle hanelerinde yüz yüze görüşülerek yapılmıştır.

ÖNE ÇIKANLAR
KONDA Enflasyon Beklenti Anketi - Temmuz'25 YENİ

Bu içerik, KONDA Enflasyon Beklenti Anketi'nin KONTENT üyelerine özel versiyonudur. Bu versiyon,...

KONDA Enflasyon Bekl...
Daha Fazla
Ekrem İmamoğlu'nun Tutuklanmasına Yönelik Toplumsal Tepkiler YENİ

Bu içerik, KONDA Mart'25 Barometresi araştırmasına ek olarak 24-25 Mart 2025 tarihlerinde KONDA...

Ekrem İmamoğlu'nun...
Daha Fazla
Kentsel Dönüşüm ve Depreme Hazırlık YENİ

Bölümde, bireylerin ev sahipliği durumları, yaşadıkları binanın yapı sağlamlığına dair...

Şubat'24 Barometres...
Daha Fazla

Yıldız Mah. Şair Naifi Sok. No: 2 Beşiktaş / İstanbul
[email protected]
+90 212 275 1766

KONDA Bülten

Son gelişmelerden haberdar olmak için bültenimize abone olun.

iyzico